Om mig

Mitt foto
Jag mitt i livet med tankar om att skriva mycket detta år. Det bästa skrivår som jag har haft. Jag har ju min mac jag har ju mitt rum, mitt kaffe och tid, det har ju alla lika mycket av. Så varför skulle inte jag...

måndag 11 januari 2010

Skrivpuff Om att sätta ihop

En hel dag har jag lagt ner på att sätt ihop olika objekt i det elemenenta data programmet Visio.
Tänk hela dj.la dagen. Jag tar en pil från vänstermarginalen och drar det mot en processfisk i arbetsarket. Jg föröker fåpilen att fästa på en rättplacerad kopplingspunkt. Saknas det en på det önskade stället, ja då får jag sätta dit en.
Så mellan dessa olika objekt sa det kopplas på pilar som berättar hur vi ska hantera en viss verksamhet.
Och detta tog hela dagen. Ialla fall nästan. Ja menar man blir ju lite knäpp om man ska hoppa mellan en minipil och en pil som är förstorad till 200%

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar